بسته
خبرخوان

بلاگ

چگونه برای افزایش فروش خود از گیمیفیکیشن استفاده کنیم؟
0 چگونه برای افزایش فروش خود از گیمیفیکیشن استفاده کنیم؟
چگونه برای افزایش فروش خود از گیمیفیکیشن استفاده کنیم؟
مفهوم گیمیفیکیشن به استفاده از عناصر بازی در زمینه هایی غیر از بازی اشاره دارد، با هدف بهره گیری از مزایایی که آنها برای ورزش به همراه دارند. بنابراین، استراتژی گیمیفیکیشن در بسیاری از زمینه ها، از زندگی شخصی گرفته تا جذب تولید تا تجارت و بازاریابی، رواج پیدا کرده است. اما چگونه می توان از یک استراتژی گیمیفیکیشن برای افزایش فروش استفاده کرد؟
KPI چگونه رشد تجارت شما را تسریع می کند؟
0 KPI چگونه رشد تجارت شما را تسریع می کند؟
KPI چگونه رشد تجارت شما را تسریع می کند؟
مدیری را تصور کنید که کارمندان خود را گردآورده و می گوید، "من می خواهم شما به دو هدف برسید، اول افزایش چشمگیر فروش ما و دوم اینکه مشتریان، ما را بیشتر دوست داشته باشند." کارمندان گیج خواهند شد، و با خود می گویند که منظور وی از افزایش بسیار زیاد فروش و اینکه مشتریان ما را بیشتر دوست داشته باشند چیست؟!
چگونه یک طرح بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق می شود؟
0 چگونه یک طرح بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق می شود؟
چگونه یک طرح بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق می شود؟
اریک کوهلمن، نویسنده پنج کتاب پرفروش رهبری دیجیتال و بنیانگذار جنبش Socialnomics: اکنون ما چاره ای جز انجام بازاریابی در شبکه های اجتماعی نداریم، اما اکنون سوال این است که چگونه این کار را به زیبایی انجام دهیم؟
ناپ کامرس 4.40.4 منتشر شد + لیست تغییرات
0 ناپ کامرس 4.40.4 منتشر شد + لیست تغییرات
ناپ کامرس 4.40.4 منتشر شد + لیست تغییرات
این نسخه جزئی است که کاملاً با نسخه قبلی (4.40.0 تا 4.40.3) سازگار است. بنابراین تمام افزونه های شرکت های مختلف برای 4.40 برای تمام نسخه های جزئی (4.40.0 تا 4.40.3) کار می کنند.
روانشناسی رنگ: چگونه رنگ مناسب را برای برند خود انتخاب می کنید؟
0 روانشناسی رنگ: چگونه رنگ مناسب را برای برند خود انتخاب می کنید؟
روانشناسی رنگ: چگونه رنگ مناسب را برای برند خود انتخاب می کنید؟
روانشناسی رنگ یکی از جنبه های جالب بازاریابی است. رنگ ها نقش مهمی در تأثیرگذاری بر احساسات و تصمیمات مخاطب نسبت به محصول یا برند تجاری، هر کسب و کار و مخاطبی که هدف قرار دهند، دارند. اگر رنگ های خاصی را دوست دارید و استفاده شما از آنها به طور مکرر در وسایل شخصی شما مانند کیف پول یا قاب گوشی ظاهر می شود. آیا می توانید یکی از آن رنگ ها را به عنوان رنگ برند خود انتخاب کنید؟ خوب، اینجاست که روانشناسی رنگ وارد می شود تا به شما بگوید استفاده از آن مناسب است یا خیر.
تجارت اجتماعی چیست؟
0 تجارت اجتماعی چیست؟
تجارت اجتماعی چیست؟
اکثر مردم به ویژه نسل جدید زمان زیادی را صرف مرور در شبکه های اجتماعی از طریق گوشی های هوشمند خود می کنند. استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی منجر به فروش مستقیم یا به اصطلاح تجارت اجتماعی شد.
تکنیک های کاملا حرفه ای در معرفی محصول جدید
0 تکنیک های کاملا حرفه ای در معرفی محصول جدید
تکنیک های کاملا حرفه ای در معرفی محصول جدید
روند عرضه یک محصول جدید یکی از ارکان موفقیت هر پروژه است و بر اساس آن است که سرعت پیشرفت و شهرت برند شما و جایگاه آن در بازار رقابت ساخته خواهد شد. بنابراین، باید زمان، تلاش و منابع کافی را برای برنامه ریزی مناسب برای این مرحله اختصاص دهید. این مقاله در هنگام معرفی یک محصول جدید به بازار در ترسیم یک استراتژی موفق به شما کمک خواهد کرد.
5 کانال بازاریابی کم هزینه برای بازاریابی فروشگاه آنلاین
0 5 کانال بازاریابی کم هزینه برای بازاریابی فروشگاه آنلاین
5 کانال بازاریابی کم هزینه برای بازاریابی فروشگاه آنلاین
ایجاد یک فروشگاه آنلاین و قرار دادن محصولات در آن پایان کار نیست. مرحله بعدی حاوی تلاشی از نوع دیگر خواهد بود و منظور من البته تلاش بازاریابی است. 
آموزش جامع تحقیق کلمات کلیدی
0 آموزش جامع تحقیق کلمات کلیدی
آموزش جامع تحقیق کلمات کلیدی
آمارها نشان می‌دهد که بیشتر کاربران اینترنت فقط به نتایج جستجو در صفحه اول علاقه‌مند هستند و نیمی از کلیک‌ها به سه نتیجه اول می‌رسد. بنابراین، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن‌ها توجه کنید، کلمات کلیدی هستند .
7 مثال کاربردی از هوش مصنوعی در بازاریابی
0 7 مثال کاربردی از هوش مصنوعی در بازاریابی
7 مثال کاربردی از هوش مصنوعی در بازاریابی
در سال های اخیر با گسترش هوش مصنوعی، تعداد زیادی از روش های بهره مندی از هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه ها به وجود آمده است و از جمله این زمینه ها، حوزه بازاریابی الکترونیکی است، به طوری که هوش مصنوعی در این زمینه جهش بسیار بزرگی داشته است.
همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل
0 همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل
همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل مهمترین اشکال قوانین بازی در صفحات نتایج جستجو هستند. هر کس که به این قوانین پایبند باشد، احتمال قرار گرفتن در نتایج موتور جستجوی گوگل را افزایش می دهد و هرکسی آنها را دستکاری کند از مجازات گوگل در امان نخواهد بود. از آنجا که کلمه "الگوریتم های گوگل" برای بسیاری از کلمات پیچیده و مبهم است، و حتی برخی از کارمندان Google خود هر آنچه را که در غالب موتور جستجو در اینترنت در حال رخ دادن است درک نمی کنند، ما با تمرکز به این موضوع به طور مفصل در مورد سوالات زیر بحث خواهیم کرد
چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟
0 چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟
چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟
فروشگاه آنلاین به هر اندازه که باشد، ایجاد یک وبلاگ باید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازاریابی تعیین شده توسط صاحب فروشگاه باشد، زیرا یکی از ارزشمندترین و تأثیرگذارترین روندهای بلند مدت و شکل هوشمندانه بازاریابی است که به افزایش حضور شما در اینترنت کمک می کند.
گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics
0 گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics
گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics
فکر نمی کنم شما تا قبل از بروز علائم بیماری و تشخیص آن، به تنهایی دنبال دارو رفته باشید. این امر بسیار شبیه Google Analytics و عملکرد سایت است. شما تا قبل از تجزیه و تحلیل و شناسایی اقدامات تسریع در رشد تجارت خود و کاهش مشکلات پنهانی که با آن روبرو هستید، به تنهایی عملکرد بهینه برای بهبود مشاغل خود انجام نخواهید داد.
چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
0 چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
وقتی صحبت از سازگاری با تلفن همراه برای وب سایت ها می شود، منظور ما این است که طراحی سایت به انواع و اندازه صفحه نمایش موبایل پاسخ می دهد.
بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
0 بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
جستجوی موفق ترین و خلاقانه ترین استراتژی بازاریابی یک ضرورت مداوم است که شرکت ها همیشه برای تحقق آن تلاش می کنند. یکی از این استراتژی های خلاقانه "بازاریابی چریکی" یا همان بازاریابی گوریلی می باشد.
5 نکته برای افزایش ارزش برند
0 5 نکته برای افزایش ارزش برند
5 نکته برای افزایش ارزش برند
ممکن است گاهی باعث سردرگمی شما شود که برخی از دارندگان برندها علی رغم تلاش زیادی که برای ارائه بهترین محصولات و خدمات دارند، نمی توانند به موفقیت محسوسی برسند ، اما اگر متوجه شوید که تفاوت زیادی بین ارزش برند و ارزش ادراک برند وجود دارد، به زودی سردرگم خواهید شد.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها