بسته
خبرخوان

بلاگ

تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری
0 تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری
تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری
تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری یکی از نیاز های کسب و کار ها می باشد شرکت جوان تل با ارائه سیستم کاملا ابری سی آر ام و تلفن اینترنتی را با هم به صورت یکپارچه ارائه میدهد
 KPI چیست؟ (شاخص عملکرد کلیدی)
0 KPI چیست؟ (شاخص عملکرد کلیدی)
 KPI چیست؟ (شاخص عملکرد کلیدی)
قطعاً برای این که یک شرکت یا کمپانی بخواهد روند فعالیت های خودش را مورد ارزیابی قرار دهد و بتواند به یک نتایجی در زمینه میزان پیشرفت هایش دست پیدا کند نیاز دارد که از یک سری شاخص ها کمک بگیرد.
چرا مشتریان در آخرین لحظه سبد خرید را رها می کنند؟
0 چرا مشتریان در آخرین لحظه سبد خرید را رها می کنند؟
چرا مشتریان در آخرین لحظه سبد خرید را رها می کنند؟
اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، بدون شک با پدیده ترک سبد خرید آشنا هستید. خریداران سبد خرید را پر کرده و محصولات مورد نظر خود را به آن اضافه می کنند ، اما دقیقاً قبل از اتمام خرید تصمیم خود را تغییر می دهند، سبد خرید را رها می کنند و بدون خرید چیزی از آنجا خارج می شوند. اما در واقع باید این حقیقت را در نظر گرفت که نزدیک به 70 درصد سبدهای خرید توسط خریداران کنار گذاشته می شوند و خرید را کامل نمی کنند. چرا؟
چگونه از داستان سرایی برای جذب مشتری استفاده کنیم؟
0 چگونه از داستان سرایی برای جذب مشتری استفاده کنیم؟
چگونه از داستان سرایی برای جذب مشتری استفاده کنیم؟
داستان سرایی یکی از موثرترین تکنیک هاست که در بازاریابی، تولید محتوا یا حتی به عنوان یک روش روابط عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.
چگونه ایده موفق برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟
0 چگونه ایده موفق برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟
چگونه ایده موفق برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟
روش های یافتن ایده برای یک شرکت نوپا  از یک کارآفرین به کارآفرین دیگر متفاوت است، هر شخص با توجه به خواسته ها و توانایی های خویش آرزو دارد یک کارآفرین شود و صاحب یک استارتاپ موفق باشد ، از همان ابتدا یک هدف اصلی مشخص دارد که این ایده موفقیت استارتاپ وی و حتی پیشگامی در زمینه آن است.
درباره API و Rest API چه می دانید؟
0 درباره API و Rest API چه می دانید؟
درباره API و Rest API چه می دانید؟
آیا توجه کرده اید که برخی سایت ها به شما امکان می دهند در Google یا Facebook ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی خود را از این سیستم عامل ها دریافت کنید؟ یا متوجه شده اید که می توان از طریق برنامه ریزی از راه دور به برخی از سرویس ها دسترسی پیدا کرد، مانند سرویس های هواشناسی! این به لطف API و Rest API، دو مفهوم نرم افزاری که امکان تعامل برنامه ای با یک برنامه یا سرویس خارجی را فراهم می کند، امکان پذیر است.
چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟
0 چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟
چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟
ایجاد یک شرکت طراحی وب آنلاین یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در حال حاضر است، چرا که نیاز فزاینده ای به خدمات این شرکت ها وجود دارد. شاید بهترین دلیل بر این امر تعداد نام های دامنه جدید باشد، جالب است بدانید که 4.5 میلیون دامنه جدید در سه ماهه اول سال 2020 ثبت شده است. بنابراین این زمان مناسب برای راه اندازی یک شرکت طراحی وب است.
 18 ایده پولساز کسب درآمد در خانه
0 18 ایده پولساز کسب درآمد در خانه
 18 ایده پولساز کسب درآمد در خانه
بسیاری بر این باورند که شروع هر پروژه ای باید بیرون از منازل ما باشد، در واقع این یک باور قدیمی می باشد که در حال حاضر صدق نمی کند. بنابراین، اگر می خواهید شغلی را در خانه خود ایجاد کنید که برای شما سودآوری داشته باشد و ممکن است پایه و اساس یک کار شغلی متمایز و کاملاً مستقل را ایجاد کند، در اینجا مجموعه ای از ایده های مشاغل مستقر در خانه ارائه شده است که قطعاً آنها را دوست خواهید داشت.
نیت کاربر از جستجو (Search Intent) چیست؟
0 نیت کاربر از جستجو (Search Intent) چیست؟
نیت کاربر از جستجو (Search Intent) چیست؟
امروزه همه چیز در دنیای بازاریابی حول مشتری می چرخد​​، زیرا هرکسی بدون استثنا به دنبال جلب رضایت او است، از این طریق نیازهای او را به خوبی درک می کند و سپس برای ارضای مناسب آنها تلاش می کند. این امر در مورد دنیای بازاریابی دیجیتال، به ویژه بهینه سازی موتور جستجو، با درک هدف کاربر (User Intent) و هدف جستجو (Search Search) که وی را به نتایج خاصی علاقه مند می کند، اعمال می شود، محتوای مناسب برای او.
بازاریابی عصبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
0 بازاریابی عصبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
بازاریابی عصبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
از زمان تبلیغات کلاسیک (پوستر، بروشور، تبلیغات تلویزیونی) ، بازاریابی راهی طولانی را طی کرده است. امروزه دیگر نمی توان یک کمپین بازاریابی موثر بدون تجزیه و تحلیل کامل از شاخص های مختلف عملکرد برای سنجش رفتار چشم اندازها، انجام داد.
بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) چیست؟
0 بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) چیست؟
بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) چیست؟
اینترنت برای همیشه در نحوه مرور و خرید محصولات توسط مصرف کنندگان تغییر کرد. نیازی به گفتن نیست که این امر همچنین نحوه تبلیغات و فروش شرکت ها را کاملاً تغییر داده است. امروزه بازاریاب ها این توانایی را دارند که داده های مربوط به کمپین را 24/7 روز جمع آوری کرده و نتایج را در صورت بروز اندازه گیری کنند.
لندینگ پیج چیست و چرا مهم است؟
0 لندینگ پیج چیست و چرا مهم است؟
لندینگ پیج چیست و چرا مهم است؟
لندینگ پیج یا صفحه ورود وبسایت همانطور که از نامش برمی آید به صفحه ای اطلاق می گردد که با آن می توان بسیاری از هدف گذاری هایی که در مارکتینگ انجام شده است را به واقعیت تبدیل کرد.
بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟
0 بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟
بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟
در بازاریابی یا مارکتینگی که این روز ها انجام می شود تکنیک های مختلف برای جذب مشتریان متفاوت بکار گرفته می شود. در مواردی برخی از افراد تصور می کنند که بازاریابی صرفاً به مجموعه تکنیک هایی گفته می شود که مشتریان جدیدی جذب محصولات و خدمات شوند و برای خرید اقدام کنند.
Keyword Stuffing چیست؟ (تکرار بیش از اندازه  کلمات کلیدی در متن)
0 Keyword Stuffing چیست؟ (تکرار بیش از اندازه کلمات کلیدی در متن)
Keyword Stuffing چیست؟ (تکرار بیش از اندازه  کلمات کلیدی در متن)
Keyword Stuffing  یا همان پر کردن کلمات کلیدی، به معنای استفاده بیش از حد و غیر طبیعی از کلمات کلیدی در یک صفحه وب برای اهداف بهینه سازی برای موتورهای جستجو مانند Google است. این یک روش قدیمی کلاه سیاه است.
بازاریابی بصری چیست و دلایل اهمیت آن
0 بازاریابی بصری چیست و دلایل اهمیت آن
بازاریابی بصری چیست و دلایل اهمیت آن
آیا تاکنون نام بازاریابی بصری را شنیده اید؟ چنین ابزاری قدرتمند می تواند در هنگام استفاده از بهترین نوع محتوا به روشهای نوآورانه ، نتایج بزرگی را از استراتژی شما استفاده کند.
بازاریابی محیطی (Ambient Marketing) چیست؟
0 بازاریابی محیطی (Ambient Marketing) چیست؟
بازاریابی محیطی (Ambient Marketing) چیست؟
بازاریابی محیطی راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات با استفاده از مکانها یا موارد غیرمعمول و عناصر آنها به نفع شما به عنوان یک کانال ارتباطی است. این شامل پیام های تبلیغاتی خلاقانه ، تعامل با مخاطبان هدف است و باید از نظر عاطفی بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها