آرشیو وبلاگ
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ خرداد 1396

ایمیل مارکتینگ
در حوزه بازاریابی اینترنتی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای کسب‌ و کارهای کوچک بیش تر از یک دهه است که رونق گرفته و همین مساله ارزش ارسال ایمیل تبلیغاتی را تا حد زیادی بالا برده است... باید در مورد گذشته بدانیم تا بتوانیم زمان حال را درک کنیم و باید زمان حال را دریابیم تا بتوانیم آینده را پیش‌بینی کنیم.بازاریابی اینترنتی روز به روز در دنیا در حال توسعه می باشد. توسعه ای فراتر از حد انتظار...رویدادهای جالب و هیجان انگیزی در ایمیل وجود دارد مثل ایمیل های طراحی شده زیبا، تعاملات، ویدئوها.
0 چهار روش برای رقابت با فروشگاه های بزرگ در تعطیلات
آیا می توانید باور کنید که 15 درصد کسب و کارهای متوسط، هیچ هزینه اضافی برای بازاریابی در تعطیلات صرف نمی کنند؟ اگر مجموع تلاش های بازاریابی آن ها را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که چرا آ ن ها ترجیح می دهند کسب و کارشان به صورت معمول پیش ببرند. برای مبارزه با فروشگاه های بزرگ، شما بودجه زیادی جهت تبلیغات ندارید یا تعدادی از این نکته ها را تست کرده اید، فقط برای اینکه در بازی بمانید.
0 ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات با چند روش موثر و کاربردی
هدف اصلی تبلیغات، افزایش فروش یک خدمت یا محصول است. بنابراین، میزان اثربخشی تبلیغات را می‌توان از طریق تأثیر آن بر حجم فروش، ارزیابی کرد. بیشتر مدیران معتقدند که تبلیغات، مستقیما بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد از این رو، اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی را با افزایش حجم فروش می‌سنجند. اما روش‌های مختلفی برای ارزیابی تأثیر تبلیغات وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را مطرح خواهیم کرد
0 چند فروشندگی در ناپ کامرس
از این حالت هنگامی استفاده می شود که بخواهیم کالاهایی را بفروشیم که خودمان موجودی ای از آن در انبار نداریم و یا امکان ارسال آن را نداریم. به طور کلی کالاهایی که احتمالا برای خودمان نیست و فروشنده ی آن ها از سایت ما صرفا به عنوان محیطی آنلاین برای فروش استفاده می کند. در این حالت هر محصول به فروشنده ای مشخص اختصاص یافته که مشخصاتش ذخیره شده است. هر فروشنده می تواند پنل مدیریتی خودش را داشته باشد که البته می توان این پنل را از طریق ادمین محدود کرد. همچین فروشنده ها از فعالیت یکدیگر خبری نخواهند داشت.
0 ۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است
آیا قصد خرید یک کسب‌وکار آنلاین را دارید؟ همانطور که می‌دانید گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست. انتخابِ گزینه‌ی مناسبی که بتواند منعکس‌کننده‌ی اولویت‌های مورد نظر هر فرد باشد، از جمله چالش‌های جدی‌ای است که معمولاً در شروعِ یک کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. برای شروع و دست به کار شدن، ابتدا لازم است شیوه‌ای را انتخاب کنید که برای شما ملموس‌تر باشد. در این مقاله راجع به ۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است، بیشتر می‌خوانید.