آرشیو وبلاگ
خبرخوان

نوشته‌های بلاگ مرداد 1396

0 ۵ درس از کارآفرینان چینی که چطور بازار جهان را قبضه کردند
نزدیک به یک چهارم از جمعیت میلیاردرهای دنیا را افراد چینی‌تبار تشکیل می‌دهند. برطبق فهرست منتشر شده از سوی موسسه Hurun Global Rich List ، چینی‌ها حدود ۲۴٪ از جمعیت میلیاردرهای جهان هستند. مطمئنا، چین دومین اقتصاد بزرگ جهان است و شهروندان آن یک پنجم جمعیت دنیا را شامل می‌شوند و کارآفرینان چینی نقش مهمی در اقتصاد جهان بازی می کنند.
0 ۴ دلیل که مشاوره کسب و کار را به فهرست خدمات تان اضافه کنید
مشاوره کسب و کار می تواند یک صنعت پولساز میلیاردی باشد که کارآفرینان زیادی به آن ورود نکرده‌اند. سرتاسر دنیا شرکت‌هایی وجود دارند که مایل هستند در ازای به اشتراک گذاشتن دانش‌تان در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب و کارتان با آن‌ها به شما پرداخت کنند. ولی چنین امکان آنلاینی وجود ندارد – به‌ویژه خدمات مشاوره کسب و کار بین‌المللی.
0 چگونگی شروع یک کسب و کار آنلاین: راه اندازی یک استارت آپ
بدون شک این مورد واقعیت دارد که کسب و کار آنلاین بهترین رویکرد در بازار امروز است. زیرا مصرف کنندگان و خریداران بیشتری (بیش از هر زمانی در گذشته)، خریدهایشان را آنلاین انجام میدهند. مطمئنا، هر کسی می تواند وب سایت (یا وبلاگ) برای ارائه محصولات یا خدماتش داشته باشد، اما در واقع چگونه شما مشتریان بالقوه را در وب سایت خود خواهید داشت؟ و چگونه آن ها را ترغیب به خرید محصولاتتان می کنید؟
0 فین‌ تک چیست؟
فین تک یا فناوری مالی، شرکت‌های متعددی را دربرمی‌گیرد که برای ارائه‌ی خدمات مالی از نرم‌افزار‌ استفاده می‌کنند. شرکت‌های فین تک معمولا از نوع استارتاپ هستند. این شرکت‌ها برای این به‌وجود آمده‌اند که مدل‌های معمول مالی را تغییر بدهند و نیز شرکت‌های بزرگ مالیای را که میانه‌ی خوبی با فناوری ندارند، دچار این تغییرات کنند. البته شرکت‌های بزرگ مالی هم اخیرا این نیاز را درک کرده‌اند و کم‌کم به فین تک روی می‌آورند تا ارائه‌ی خدمات مالی خود را بهبود ببخشند. سرمایه‌گذاری جهانی در فین تک در سال‌های اخیر به بیشترین سطح خود رسیده است. هم‌اکنون فین تک به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. البته هنوز هم این صنعت را استارتاپ‌هایی کنترل می‌کنند که با استفاده از فناوری، راه‌‌حل‌های جدیدی برای خدمات و محصولات مالی ارائه می‌دهند.
0 برخی اشتباهات رایج در راه اندازی تجارت الکترونیکی که باید از آن ها اجتناب کرد
امروزه وارد شدن به صنعت تجارت الکترونیک و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار آسان و سریع است. شما یک نام دامنه هوشمندانه، یک پلت فرم و یک تم زیبا انتخاب می کنید و تمام! - شما برای شروع به کار آماده هستید. در حقیقت، اگر شما از یک راه حل تجارت الکترونیک مانند nopCommerce استفاده می کنید، می توانید سایت فروشگاهی خود را در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی کنید.
0 تکنیک های تبلیغات؛ ۱۳ تکنیکی که مخاطب را میخکوب می‌کند
گوساله‌ی کوچکی که بستنی میهن را به شیر مادرش ترجیح می‌دهد، فردی که با آواز از مهندس علت تمام شدن بنزین را جویا می‌شود و نمونه‌های بسیارِ دیگری از تبلیغات که شاید در ذهن‌تان مانده است… اما چه چیز باعث می‌شود که تبلیغات بعضی محصولات و خدمات در ذهن‌مان بماند و به آنها توجه کنیم؟ تکنیک های تبلیغات ابزار ارتباطی‌ای برای جلب توجه، درگیری ذهنی مشتری و تحریک احساسات و نهایتا تغییر عقیده‌ی مخاطب است. اگر تکنیک های تبلیغات را به‌درستی بشناسیم، تبلیغات قوی‌تر و پرمخاطب‌تری ساخته می‌شود. روش‌های مختلفی برای جلب توجه مخاطب وجود دارد. بحث جاذبه‌ها و تکنیک‌ها در تبلیغات دو مفهوم است. جاذبه‌ همان چگونگی جذب مخاطب و روش‌های اثرگذاری بر روح و روان و دست‌کاری در افکار و ترجیحات اوست و تکنیک های تبلیغات روش‌های انجام کار تبلیغات است. تکنیک‌های مختلفی برای تبلیغات مؤثر وجود دارد ازجمله خلق شخصیت‌های جالب، جان‌بخشی به اشیا، اغراق و… . با ما همراه باشید تا با تکنیک های تبلیغات بیشتر آشنا بشوید
0 رازهای بازاریابی اینترنتی که قبل از تبلیغات باید بدانید
بازاریابی اینترنتی شکل جدیدی از بازاریابی است. این روش رموز بسیار زیادی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک هنوز فکر می کنند بازاریابی اینترنتی یک افسانه است. منظور از افسانه این است که بعضی مدیران به شدت درباره بازاریابی اینترنتی رویا پردازی های دور از واقعیت می کنند و بعضی دیگر آن را یک دروغ موهوم می پندارند. در اینجا با مساله مهمی رو برو هستیم : باید به صاحبان کسب و کارها حقایق بازاریابی اینترنتی را بفهمانیم و تفکرات اشتباه را از ذهن آن ها خارج کنیم. در اینجا نمونه ای از این تفکرات رایج اشتباه را برای شما ذکر خواهیم کرد
0 اجازه دهید کسب و کار شما رشد کند...
این روزها، همه افراد جامعه، در هر نقش و هر صنفی این موضوع را فهمیده اند که برای باقی ماندن در کورس رقابت، تبلیغات، بازاریابی و فروش باید با اینترنت و بسترهای موجودش خود را تطبیق دهند. در واقع بهتر است بگوییم بدون استفاده از بازاریابی اینترنتی، کسب و کار شما یک کسب و کار مرده به حساب میاید. امروزه دیگر کم تر کسی می تواند ارزش و اهمیت این فرآیند را منکر شود. حضور شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان به سطح زیادی از خدمات و اطلاعات بسیاری از شرکت ها را به فکر ورود بهبازاریابی اینرنتی در بسترهای مختلف انداخته است.
0 مزایای تجارت الكترونیک
قدمت تجارت الكترونیكی یا ecommerce به قبل از پیدایش شكل كنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امكان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شركت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانك‌ها و دولت‌ها بوده است. با همه‌گیر شدن اینترنت و امكان استفاده همه اقشار جامعه در كشورهای مختلف جهان این فرصت پیدا شد كه ساختار تجارت الكترونیكی تغییر كند، از حالت اختصاصی بودن برای طبقه خاصی خارج شود و به پدیده‌ای برای همه تبدیل شود. در كشور ما نیز مدتی است كه بحث تجارت الكترونیكی و راهكارهای عملی پیاده سازی آن به طور جدی مطرح شده است. به لحاظ اهمیت این موضوع و كاربردهای گسترده‌ای كه در شبكه اینترنت دارد قصد داریم به ابعاد گوناگون فنی، اقتصادی و كاربردی تجارت الكترونیكی بپردازیم.در این نوشته، ابتدا به مزایای استفاده از این نوع تجارت می‌پردازیم و سپس مروری بر انواع مدل‌های تجارت الكترونیكی خواهیم داشت و پاره‌ای از مفاهیم مقدماتی در این زمینه را مرور خواهیم كرد.
0 کارت‌های هدیه در ناپ کامرس چگونه کار می‌کنند
در ناپ کامرس، شما علاوه بر امکان فروش هر نوع محصول دلخواه خود، امکان فروش کارت‌های هدیه را نیز دارید. کارت‌های هدیه، امروزه در فروشگاه‌های اینترنتی، یک ابزار بازاریابی عالی محسوب شده و امکان دستیابی به مشتریان بیشتر و افزایش فروش را برای شما به ارمغان می‌آورند. این ابزار بازاریابی جذاب، یفیناً به دارندگان آن‌ها انگیزه خرید بیشتر را می‌دهد