در حال بارگزاری ...
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2017' 'خرداد'

ایمیل مارکتینگ
در حوزه بازاریابی اینترنتی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای کسب‌ و کارهای کوچک بیش تر از یک دهه است که رونق گرفته و همین مساله ارزش ارسال ایمیل تبلیغاتی را تا حد زیادی بالا برده است... باید در مورد گذشته بدانیم تا بتوانیم زمان حال را درک کنیم و باید زمان حال را دریابیم تا بتوانیم آینده را پیش‌بینی کنیم.بازاریابی اینترنتی روز به روز در دنیا در حال توسعه می باشد. توسعه ای فراتر از حد انتظار...رویدادهای جالب و هیجان انگیزی در ایمیل وجود دارد مثل ایمیل های طراحی شده زیبا، تعاملات، ویدئوها.
0 چهار روش برای رقابت با فروشگاه های بزرگ در تعطیلات
آیا می توانید باور کنید که 15 درصد کسب و کارهای متوسط، هیچ هزینه اضافی برای بازاریابی در تعطیلات صرف نمی کنند؟ اگر مجموع تلاش های بازاریابی آن ها را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که چرا آ ن ها ترجیح می دهند کسب و کارشان به صورت معمول پیش ببرند. برای مبارزه با فروشگاه های بزرگ، شما بودجه زیادی جهت تبلیغات ندارید یا تعدادی از این نکته ها را تست کرده اید، فقط برای اینکه در بازی بمانید.
0 ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات با چند روش موثر و کاربردی
هدف اصلی تبلیغات، افزایش فروش یک خدمت یا محصول است. بنابراین، میزان اثربخشی تبلیغات را می‌توان از طریق تأثیر آن بر حجم فروش، ارزیابی کرد. بیشتر مدیران معتقدند که تبلیغات، مستقیما بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد از این رو، اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی را با افزایش حجم فروش می‌سنجند. اما روش‌های مختلفی برای ارزیابی تأثیر تبلیغات وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را مطرح خواهیم کرد
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها