در حال بارگزاری ...
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2017' 'تیر'

0 تکنیک های تبلیغات؛ ۱۳ تکنیکی که مخاطب را میخکوب می‌کند
گوساله‌ی کوچکی که بستنی میهن را به شیر مادرش ترجیح می‌دهد، فردی که با آواز از مهندس علت تمام شدن بنزین را جویا می‌شود و نمونه‌های بسیارِ دیگری از تبلیغات که شاید در ذهن‌تان مانده است… اما چه چیز باعث می‌شود که تبلیغات بعضی محصولات و خدمات در ذهن‌مان بماند و به آنها توجه کنیم؟ تکنیک های تبلیغات ابزار ارتباطی‌ای برای جلب توجه، درگیری ذهنی مشتری و تحریک احساسات و نهایتا تغییر عقیده‌ی مخاطب است. اگر تکنیک های تبلیغات را به‌درستی بشناسیم، تبلیغات قوی‌تر و پرمخاطب‌تری ساخته می‌شود. روش‌های مختلفی برای جلب توجه مخاطب وجود دارد. بحث جاذبه‌ها و تکنیک‌ها در تبلیغات دو مفهوم است. جاذبه‌ همان چگونگی جذب مخاطب و روش‌های اثرگذاری بر روح و روان و دست‌کاری در افکار و ترجیحات اوست و تکنیک های تبلیغات روش‌های انجام کار تبلیغات است. تکنیک‌های مختلفی برای تبلیغات مؤثر وجود دارد ازجمله خلق شخصیت‌های جالب، جان‌بخشی به اشیا، اغراق و… . با ما همراه باشید تا با تکنیک های تبلیغات بیشتر آشنا بشوید
0 رازهای بازاریابی اینترنتی که قبل از تبلیغات باید بدانید
بازاریابی اینترنتی شکل جدیدی از بازاریابی است. این روش رموز بسیار زیادی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک هنوز فکر می کنند بازاریابی اینترنتی یک افسانه است. منظور از افسانه این است که بعضی مدیران به شدت درباره بازاریابی اینترنتی رویا پردازی های دور از واقعیت می کنند و بعضی دیگر آن را یک دروغ موهوم می پندارند. در اینجا با مساله مهمی رو برو هستیم : باید به صاحبان کسب و کارها حقایق بازاریابی اینترنتی را بفهمانیم و تفکرات اشتباه را از ذهن آن ها خارج کنیم. در اینجا نمونه ای از این تفکرات رایج اشتباه را برای شما ذکر خواهیم کرد
0 اجازه دهید کسب و کار شما رشد کند...
این روزها، همه افراد جامعه، در هر نقش و هر صنفی این موضوع را فهمیده اند که برای باقی ماندن در کورس رقابت، تبلیغات، بازاریابی و فروش باید با اینترنت و بسترهای موجودش خود را تطبیق دهند. در واقع بهتر است بگوییم بدون استفاده از بازاریابی اینترنتی، کسب و کار شما یک کسب و کار مرده به حساب میاید. امروزه دیگر کم تر کسی می تواند ارزش و اهمیت این فرآیند را منکر شود. حضور شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان به سطح زیادی از خدمات و اطلاعات بسیاری از شرکت ها را به فکر ورود بهبازاریابی اینرنتی در بسترهای مختلف انداخته است.
0 مزایای تجارت الكترونیک
قدمت تجارت الكترونیكی یا ecommerce به قبل از پیدایش شكل كنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امكان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شركت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانك‌ها و دولت‌ها بوده است. با همه‌گیر شدن اینترنت و امكان استفاده همه اقشار جامعه در كشورهای مختلف جهان این فرصت پیدا شد كه ساختار تجارت الكترونیكی تغییر كند، از حالت اختصاصی بودن برای طبقه خاصی خارج شود و به پدیده‌ای برای همه تبدیل شود. در كشور ما نیز مدتی است كه بحث تجارت الكترونیكی و راهكارهای عملی پیاده سازی آن به طور جدی مطرح شده است. به لحاظ اهمیت این موضوع و كاربردهای گسترده‌ای كه در شبكه اینترنت دارد قصد داریم به ابعاد گوناگون فنی، اقتصادی و كاربردی تجارت الكترونیكی بپردازیم.در این نوشته، ابتدا به مزایای استفاده از این نوع تجارت می‌پردازیم و سپس مروری بر انواع مدل‌های تجارت الكترونیكی خواهیم داشت و پاره‌ای از مفاهیم مقدماتی در این زمینه را مرور خواهیم كرد.
0 کارت‌های هدیه در ناپ کامرس چگونه کار می‌کنند
در ناپ کامرس، شما علاوه بر امکان فروش هر نوع محصول دلخواه خود، امکان فروش کارت‌های هدیه را نیز دارید. کارت‌های هدیه، امروزه در فروشگاه‌های اینترنتی، یک ابزار بازاریابی عالی محسوب شده و امکان دستیابی به مشتریان بیشتر و افزایش فروش را برای شما به ارمغان می‌آورند. این ابزار بازاریابی جذاب، یفیناً به دارندگان آن‌ها انگیزه خرید بیشتر را می‌دهد
0 عوامل نارضایتی کاربران از سایت
مهمترین عامل یک وب سایت این است که در نگاه اول مخاطب را جذب کند و کاربر با وارد شدن در وب سایت از آن خارج نشودد در اینجا میخواهیم نکاتی را یادآور شویم که اگر آن را در وب سایت خود لحاظ کنیم حس مطلوبی در کاربر بوجود می آوریم همیشه در هر عمل و اتفاقی باید خودتان را به جای مخاطب قرار دهید تا متوجه شوید آیا این اتفاق درست است یا خیر؟ اینکه آیا این اتفاق شما را مجدد به این سایت بازمیگرداند یا مایل نیستید به هیچ عنوان وارد این وب سایت شوید. در ادامه به برخی از مواردی که باعث تنفر کاربران از سایت شما می شوند اشاره می کنیم
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها