بسته
خبرخوان

بلاگ

بازاریابی معکوس (Reverse Marketing) چیست؟
0 بازاریابی معکوس (Reverse Marketing) چیست؟
بازاریابی معکوس (Reverse Marketing) چیست؟
بازاریابی معکوس، به هر گونه استراتژی بازاریابی گفته می شود که مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا به جستجوی یک شرکت یا کالای آن بپردازند، نه اینکه شرکتی بخواهد محصولات خاصی را به مصرف کنندگان بفروشد.
نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟
0 نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟
نرخ تبدیل یا Conversion Rate چیست؟
در دنیای بازاریابی و تبلیغات، ممکن است اغلب بشنوید که مردم در مورد نرخ تبدیل صحبت می‌کنند. به خصوص در بازاریابی دیجیتال و موارد تبلیغاتی، این یک معیار مهم حیاتی است، بنابراین منطقی است که چرا برخی از افراد به دنبال بهبود آن هستند.
ریفرال مارکتینگ چیست؟
0 ریفرال مارکتینگ چیست؟
ریفرال مارکتینگ چیست؟
ریفرال مارکتینگ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است و همانطور که از نام آن پیداست به معنای گسترش کسب ‌و کار به ‌واسطه‌ مشتریان شماست. تعداد قابل توجه‌ای از افرادی که درحوزه‌ی بازاریابی و فروش فعالیت می‌کنند با سامانه ریفرال مارکتینگ آشنا هستند و یا به آن نیاز دارند. در این پست ریفرال مارکتینگ را به شما معرفی می‌کنیم و در مورد روش‌ها و مزایای آن صحبت می‌کنیم.
چگونه دیجی کالا رشد کرد؟ داستان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران
0 چگونه دیجی کالا رشد کرد؟ داستان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران
چگونه دیجی کالا رشد کرد؟ داستان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران
دیجی کالا یک سایت آنلاین تجارت الکترونیکی ایرانی و مشابه آمازون است. این وب سایت بسیار موفق بوده است و توسط الکسا به عنوان ششمین وب سایت پربازدید در ایران رتبه بندی شده است و بزرگترین وب سایت در نوع خود در خاورمیانه است.
مهمترین نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک
0 مهمترین نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک
مهمترین نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک
این روزها اکثر کسب‌ و ‌کارهای کوچک کار خود را با یک ایده شروع می کنند و برای رسیدن به موفقیت راه پر پیچ و خمی در پیش دارند بنابراین برای این نوع کسب و کار ها دانستن نکات سئو و انجام این نکات روی فروشگاه اینترنتی شان بسیار لازم است. در این پست چندتا از مهم ترین نکات سئو برای رشد کسب و کارهای کوچک را بیان می کنیم که دانستن این نکات در دنیای تجارت لازم و ضروری است. با ما همراه باشید...
بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم چیست؟
0 بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم چیست؟
بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم چیست؟
در مقاله ای که در پیش رو دارید در صدد هستیم که دو تکنیک متضاد در زمینه بازاریابی را به شما معرفی کنیم. بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم دو نوع تکنیک مارکتینگ هستند که می توانند تا حد زیادی در زمینه جذب مشتری مثمر ثمر باشند.حال با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که این دو تکنیک چه هستند و چه تفاوت هایی با هم دارند و هر کدام از آن ها چه ویژگی هایی دارند.در مقاله ای که در پیش رو دارید در صدد هستیم که دو تکنیک متضاد در زمینه بازاریابی را به شما معرفی کنیم. بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم دو نوع تکنیک مارکتینگ هستند که می توانند تا حد زیادی در زمینه جذب مشتری مثمر ثمر باشند.
هشتگ چیست (#)؟  کاربرد آن در انواع رسانه‌های اجتماعی
0 هشتگ چیست (#)؟ کاربرد آن در انواع رسانه‌های اجتماعی
هشتگ چیست (#)؟  کاربرد آن در انواع رسانه‌های اجتماعی
هشتگ‌ها برای سازماندهی و جستجوی مطالب در رسانه‌های اجتماعی ایجاد شده‌اند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی از نظر کاربران فعال شناخته می‌شوند. در این مطلب درباره اهمیت هشتگ‌ها در رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم و به شما استفاده موثر از هشتگ‌ها برای ایجاد نام و برند تجاری را توضیح می‌دهیم.
روابط عمومی (Public Relations) چیست و چه کاربردی دارد؟
0 روابط عمومی (Public Relations) چیست و چه کاربردی دارد؟
روابط عمومی (Public Relations) چیست و چه کاربردی دارد؟
با گسترش و رشد فعالیت ها در کسب و کار های مختلف شاهد هستیم که بخش های متفاوتی به یک مرکز، سازمان یا ارگان های خصوصی و دولتی اضافه می شود یا این که بخش های قدیمی تر با وضایف جدید تر و متفاوت تری به روند فعالیت هایشان ادامه می دهند.برای مثال از گذشته بخش روابط عمومی در همه سازمان فعالیت می کردند اما امروزه شاهد هستیم که روند فعالیت هایشان با تفاوت هایی همراه است. برای مثال این روز ها بخشی از اقدامات تبلیغاتی از سوی مسئولین روابط عمومی انجام می شود. در حالیکه در گذشته این اقدامات نبود یا این که کمتر انجام می شد.
چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
0 چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
این روزها دغدغه بسیاری از ادمین‌ها و صاحبان سایت، افزایش بازدید سایت است. خیلی از افراد برای اینکه بتوانند سایتشان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنند، تصور می‌کنند حتماً باید هزینه‌های سنگینی انجام دهند اما حقیقت چیزی جز این است.در این پست 7 روش کلیدی و اصلی برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی می‌کنیم.
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
0 بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
با پیشرفت فناوری در طی دهه گذشته، روشهای بازاریابی بسیاری ظاهر شده اند که نتایج چشمگیری را بدست آورده و روند فرآیند بازاریابی را کاملا تغییر داده اند. از بارزترین آنها بازاریابی درونگرا یا درونی بود که بازاریابی سنتی را به دو نیمه بازاریابی خارجی و بازاریابی داخلی تقسیم می کرد.
میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
0 میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
بازاریابی خرد یک روش تبلیغاتی است که می‌خواهد گروه خاصی از افراد را در بازارهای ویژه هدف قرار دهد. با بازاریابی خرد، محصولات یا خدمات به طور مستقیم برای گروهی از مشتریان هدف قرار می‌گیرند.
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
0 SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
اگر به بازاریابی وب علاقه مند هستید، احتمالاً نام اختصاری SEM یا Search Engine Marketing را قبلاً دیده اید. SEM مخفف اختصاری است که معمولاً توسط متخصصان برای نشان دادن بازاریابی موتور جستجو استفاده می شود.
رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
0 رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
این روز ها در فضای بازاریابی یا مارکتینگ یکی از مهم ترین دانش هایی که می تواند به صاحبان سرمایه و مدیران شرکت ها کمک کند روانشناسی است. زیرا که با توجه به پیشرفت هایی که در این حوزه از علوم انسانی رخ داده است توانسته تا حد زیادی توان یا پتانسیل خود را در بخش های مختلف مارکتینگ نشان دهد. به همین دلیل روانشناسی مصرف کننده از مفاهیمی است که در بازاریابی مطرح می شود. کاربردی که این مفهوم دارد به جهت برنامه ریزی هایی است که صاحبان بازار ها می توانند با تکیه به دستاورد های این دانش داشته باشند. از این رو برای این که روند بازاریابی برای کاربران و مشتریان به درستی انجام شود نیاز است که رفتار مصرف کنندگان به درستی مورد شناسایی قرار گیرد.
ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
0 ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
کسب و کارهای موفق در فضای دیجیتال، علاوه بر استراتژی ها و برنامه های بازاریابی آنلاین، چندین ترفند فروش اینترنتی خاص برای افزایش فروش به کار می برند که منجر به ترغیب و اقدام کاربران برای خرید می شود. در ادامه این پست همراه ما باشید...
درباره Marketplace چه میدانید؟
0 درباره Marketplace چه میدانید؟
درباره Marketplace چه میدانید؟
Solostocksمنظور از مارکت پلیس (Market Palce) گونه ای از بازار اینترنتی می باشد که در عصر کنونی مورد توجه کثیری از کارآفرینان و متخصصان قرار گرفته است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح در ایران و جهان از سیستم مارکت پلیس استفاده می‌ کنند.
هاست ایمیل چیست؟
0 هاست ایمیل چیست؟
هاست ایمیل چیست؟
ایمیل ابزاری ضروری برای ارتباطات شخصی و شرکتی است. میزبانی پست الکترونیکی این روزها با انفجار تقاضای خدمات ایمیل و تعداد زیادی از افراد که روزانه پیام های ایمیل ارسال و دریافت می کنند، یک منبع بسیار ارزشمند به شمار می آید. این می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای مشاغل خصوصاً در جذب مشتری جدید باشد.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها