دوشنبه 28 شهریور 1401 ساعت 17:47
0
10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
تجربه مشتری (CX) با تغییر تقاضا در ارتباطات دیجیتال تکامل یافته است. یکی از بهترین راه ها برای افزایش CX ارائه پشتیبانی به مشتریان در زمان واقعی است. و برای این منظور، شما باید در کانال هایی باشید که مشتریان شما در آن هستند.
گفتگوی زنده یکی از بهترین کانال ها برای ارائه پشتیبانی همزمان و افزایش ارتباطات با مشتری است. با مزایای گپ مستقیم، نمی توانید مکالمه معناداری داشته باشید اما از طریق کانال دلخواه مشتری انجام می شود.