بسته
خبرخوان

بلاگ

10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
0 10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
تجربه مشتری (CX) با تغییر تقاضا در ارتباطات دیجیتال تکامل یافته است. یکی از بهترین راه ها برای افزایش CX ارائه پشتیبانی به مشتریان در زمان واقعی است. و برای این منظور، شما باید در کانال هایی باشید که مشتریان شما در آن هستند. گفتگوی زنده یکی از بهترین کانال ها برای ارائه پشتیبانی همزمان و افزایش ارتباطات با مشتری است. با مزایای گپ مستقیم، نمی توانید مکالمه معناداری داشته باشید اما از طریق کانال دلخواه مشتری انجام می شود.
نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
0 نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
برند تجاری فراتر از یک لوگو یا یک عنصر گرافیکی است. وقتی به نام تجاری خود فکر می کنید، واقعاً می خواهید به کل تجربه مشتری خود فکر کنید ... از لوگو، وب سایت، تجربیات رسانه های اجتماعی، نحوه پاسخگویی به مشتریان، گرفته تا تجربه مشتریان از پرسنل شما.
هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
0 هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
هدیه های تبلیغاتی خلاقانه موضوع داغی هستند که در سال های اخیر توجه مردم و کسب و کارها را به خود جلب کرده اند. در این حوزه، زمینه اصلی افزایش فروش اقلام تبلیغاتی، کاهش قیمت ها است که به یک عادت در این صنعت تبدیل شده است. در این پست روش های مختلف برای عرضه این هدایای تبلغاتی را عنوان کرده ایم. با ما همراه باشید...
چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
0 چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
اگر مشتریان تجربه مشتری مثبتی داشته باشند ، این تجربه را با دوستان ، خانواده و ارتباطات به اشتراک می گذارند، که به نوبه خود می تواند منجر به تجارت جدید شود. اما اگر نتوانید تجربه مثبت مشتری را ارائه دهید چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ ساده است....
روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
0 روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
این روز ها بسیاری از افرادی که در کسب و کار های مختلفی فعالیت می کنند به دنبال این هستند که تکنیک های متفاوتی را در جهت بهبود وضعیت کسب و کارشان بکار گیرند.طبیعی است که قدم های بزرگ نیازمند تکنیک های هوشمندانه و دقیقی است. همواره یکی از توصیه هایی که از سوی مدیران ارشد شرکت ها و کمپانی های بزرگ می شود این است که مراقب روابط تان با افراد باشید.
مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
0 مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
نام ‌گذاری برای شرکت تازه تاسیس شما ممکن است کاری جزئی به نظر برسد اما در واقع یکی از مهم ‌ترین و با ارزش‌ ترین جنبه ‌های کسب‌ و کار شما است. این نام در سال‌ های آینده تصویر برند شما را می ‌سازد و باید آن را در ابتدا درست انتخاب کنید. در این مطلب راه حل ها و نکاتی را برای انتخاب نام فروشگاه اینترنتی آورده ایم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید...
تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
0 تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
تعامل مشتری به رابطه بین مصرف کننده و شرکت گفته می شود. این کار را می توان از طریق کانال های مختلف انجام داد، از جمله ایمیل، میزان کلیک، واکنش های آنلاین، بازخورد ، خرید مجدد و موارد دیگر.
چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
0 چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
وبلاگ، یکی از مهم ‎‌ترین ابزارهای بازاریابی محتوایی برای کسب ‌و کارها به شمار می ‌آید و به ‌شما واسطه وبلاگ می‌ توانید با کاربرانتان در تعامل باشید و فروشتان به مراتب بیشتر از قبل رشد کند. با کمی تلاش بیشتر و کار سخت ‌تر، یک وبلاگ برای کسب و کار شما دست ‌آورد های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.
15 راز رهبری فروش
0 15 راز رهبری فروش
15 راز رهبری فروش
مدیریت یک تیم فروش هرگز آسان نبوده و نیست، و همه گیری ویروس کرونا و گسترش آن در سال 2021 این امر را دشوارتر کرده است.
لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
0 لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
لید جنریشن فرآیند جذب و هدایت کاربران برای یک محصول یا خدمات با هدف تبدیل این علاقه به فروش است. در بازاریابی آنلاین، این امر معمولاً شامل جمع آوری اطلاعات تماس بازدید کننده (از طریق فرم وب) است. به طور خلاصه، Lead Generation یا همان مشتری یابی به فرآیند شناسایی مشتریان بالقوه برای محصولات یا خدمات کسب و کار شما اشاره دارد.
چک لیست سئو در سال 2021
0 چک لیست سئو در سال 2021
چک لیست سئو در سال 2021
سئو هرگز به آسانی ارسال مقاله و سپس انتظار برای رتبه بندی آن آسان نیست. SEO باید جامع نگر باشد و برای رتبه بندی بهتر آن باید تلاش های گوناگونی صورت بگیرد. در سال 2021 و سال های آینده نیز چنین بوده و خواهد بود.
7 روش طلایی برای افزایش  اعتماد و وفاداری مشتری
0 7 روش طلایی برای افزایش اعتماد و وفاداری مشتری
7 روش طلایی برای افزایش  اعتماد و وفاداری مشتری
اعتماد و وفاداری مشتری برای ایجاد یک تجارت موفق ضروری است. و گرچه به نظر می رسد این واضح است، اما امری دشوار است چرا که ارزش ایجاد رابطه محکم با مشتریان زمان بر است.
10 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربری وب سایت
0 10 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربری وب سایت
10 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربری وب سایت
در دهه 90 میلادی تجربه کاربر (یا UX برای کاربر eXperience) اصطلاحی است که برای توصیف احساس کاربر هنگام وبگردی توصیف می شود. این رویکرد با هدف بهبود مستمر محتوای سایت به منظور ارائه تجربه ای دلپذیر به کاربر که باعث تمایل وی به بازگشت به سایت می شود، می باشد.
7 راهکار برای کاهش نرخ ریزش مشتریان
0 7 راهکار برای کاهش نرخ ریزش مشتریان
7 راهکار برای کاهش نرخ ریزش مشتریان
حفظ و نگهداری مشتری امروزه از دغدغه‌ های مهم همه مشاغل و از موضوعات مهم دانش بازاریابی است. تحقیقاتی که در هاروارد بیزینس انجام شده نشان میدهد که حفظ حتی تعداد کمی از مشتریان می ‌تواند منجر به افزایش قابل‌ توجهی در میزان سود شود. در این پست به 7 مورد از این ابزارها و راه‌ حل ‌ها اشاره ‌شده که شما می ‌توانید از آن‌ ها برای حفظ مشتری و ترغیب آن ‌ها به خرید استفاده کنید. با ما همراه باشید...
15 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سال 2021
0 15 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سال 2021
15 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سال 2021
برای همه کسانی که آرزو دارند کار خود را شروع کنند، اینترنت یک زمین بازی استثنایی است. اکنون این امکان برای هرکسی فراهم شده است که تجارت خود را فقط به لطف رایانه خود و با سرمایه گذاری اندک یا بدون سرمایه به صورت آنلاین راه اندازی کند!
10 قدم اصلی برای مشتری مداری
0 10 قدم اصلی برای مشتری مداری
10 قدم اصلی برای مشتری مداری
یک سازمان مشتری مدار رضایت مشتری را در هسته اصلی هر یک از تصمیمات تجاری خود قرار داده است. مشتری مداری به عنوان رویکردی برای فروش و روابط مشتری تعریف می شود که در آن کارکنان متمرکز بر کمک به مشتریان برای تأمین نیازها و خواسته های بلند مدت خود هستند. در اینجا، مدیریت و کارمندان اهداف فردی و تیمی خود را با رضایت و حفظ مشتری هماهنگ می کنند.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها