در حال بارگزاری ...

ارسال ایمیل خرید محصول جدید به مدیر

2 سال قبل
#1531 نقل و قول
با سلام
من در فروشگاه دو مدیر (Administrator) دارم و این مدیرها محصولات را در سایت ثبت میکنند. (نکته: این مدیر ها رو به عنوان فروشنده در سایت ثبت نکرده ام.)
مسئله ای که دارم این هست که وقتی مشتری از سایت اقدام به خرید محصول میکند، هیچ ایمیل به مدیر سایت ارسال نمیشود، اما برای مشتری ایمیلی مبنی بر اینکه خرید شما با موفقیت انجام شده به همراه فاکتور ارسال میگردد.
این موضوع رو چطوری میتونم رفع کنم تا برای مدیران هم ایمیل خرید جدید ارسال شود.
(نکته: پرداخت هزینه در محل می باشد)
0
2 سال قبل
#1533 نقل و قول
سلام
برای این کار نیاز هست که در بخش مدیریت محتوا -> قالب پیام، OrderPlaced.StoreOwnerNotification رو فعال بفرمایید.
اگر فروشنده ای هم در سایت داشته باشید، باید علاوه بر این گزینه، OrderPlaced.VendorNotification رو هم فعال کنید.
2
اگر پاسخ سوالی برای شما مفید بود، به آن رای مثبت دهید تا به دیگران در پیدا کردن پاسخ مناسب کمک کنید
*******************************************************************************************
Be Who You Always Wanted To Be
2 سال قبل
#1535 نقل و قول
با تشکر از پاسخ شما
من این موارد را فعال کردم اما برای ایمیل مدیران ایمیلی ارسال نمیشود.
اما برای ایمیلی که به عنوان ایمیل فعال (فرستنده) در سایت تعریف شده است ایمیل ارسال میشود.
info@site.com به admin@site.com = ارسال نمیشود
info@site.com به info@site.com = ارسال میشود
0
2 سال قبل
#1536 نقل و قول
دوست عزیز این همون ایمیل اصلی سایته که دست مدیره دیگه
میتونی اگه میخوای، مدیرا رو فروشنده تعریف کنی که ایمیل به تک تکشون سند بشه
راحت ترین کار همینه بنظرم
1
دسته بندی ها