در حال بارگزاری ...
افزودن به علاقه مندی های

درخواست پشتیبانی (تیکت)

شناسه محصول:
80,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

Nop Help Desk (Ticket) ناپ کامرس 4.20 , 4.10 , 4.00 , 3.90 , 3.80 , 3.70

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی اجمالی
درخواست پشتیبانی (تیکت)
نقد و بررسی
Nop Help Desk (Ticket) ناپ کامرس 4.20 , 4.10 , 4.00 , 3.90 , 3.80 , 3.70
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

پلاگین پشتیبانی امکان ارائه خدمات پشتیبانی آسان به مشتریان را می دهد. مشتری می تواند درخواست های پشتیبانی (تیکت) را ارسال ، رهگیری و خاتمه دهد.

مدیر می تواند چندین بخش را تعریف کنید. مانند بخش پشتیبانی ، مالی ، مدیریت و غیره. و به هر بخش یک کاربر برای پاسخگویی اختصاص دهد. مشتری می تواند درخواست خود را به بخش مربوطه ارسال کند. به کاربر آن بخش به محض ورود به سایت پیام داده می شود که شما چندین پیام دارید و می تواند به درخواست ها پاسخ دهد. مشتری از طریق ایمیل از پاسخ خود مطلع می شود و می تواند مراحل درخواست خود را تا رسیدن به پاسخ پیگیری کند و تمام سوابق سوال و پاسخها قابل مشاهده است.

پس از حل درخواست، مشتری می تواند درخواست خود را ببندد یا بطور اتوماتیک بعد از گذشت 10 روز درخواست بسته خواهد شد. البته اگر مشتری مجدد همان درخواست را ادامه دهد ، درخواست (تیکت) مجدد فعال خواهد شد.

با این افزونه می توانید تماس های تلفنی خود را به حداقل برسانید. همچنین با این افزونه می توانید رضایت مشتریان خود را بالا ببرید.

به زبان فارسی

Help Desk


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها