بسته
(0) کالا
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
دسته بندی محصولات
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو

    سیستم تیکتینگ (درخواست پشتیبانی)

    150,000 تومان

    قویترین سیستم تیکتینگ در ناپ کامرس

    سیستم تیکتینگ
          - سهولت ایجاد و مدیریت بخش ها (پشتیبانی از چندین بخش)
          - امکان تعریف کارکنان پاسخگویی هر بخش توسط مدیر

          - اجازه به مشتری / کارکنان برای تعیین اولویت (کم / متوسط / زیاد)
          - سهولت افزودن یادداشت (مسئولین پاسخگویی می توانند جزئیات یادداشت را به سرعت در لیست درخواستهای پشتیبانی مشاهده کنند)
          - پشتیبانی از چند فروشگاهی (multi store)
          - پشتیبانی از چند زبانه ای

    اجازه به مشتریان برای ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) در بخش کاربری توسط:
          - فرم تماس
          - حساب من - گزینه جدید "ارسال تیکت جدید" و "لیست تیکتها"
          - سفارش
          - محصول

    مدیریت تیکتها از طریق بخش مدیریت ناپ کامرس. مدیر می تواند:
          - اولویت های تیکت ها را تعیین کند.
          - بخش تیکتها را تغییر دهد.
          - کاربر مسئول پاسخگویی تیکت را مشخص کند.
          - وضعیت تیکت را مشخص کنید (باز / در حال پردازش / بسته)
          - لیست تیکت های ارسال شده توسط مشتریان را ببیند و همچنین می تواند به تیکت های ارسال شده توسط مشتریان پاسخ دهد.

    - مشتریان وقتی که مسئولین به تیکت آنها پاسخ می دهند، ایمیل دریافت می کنند.
    - مشتریان همچنین می توانند جزئیات تیکت را مشاهده و به پاسخ های ارسال شده توسط مسئولین در قسمت حساب کاربری من پاسخ دهند.
    - مشتریان می توانند نظرات بیشتری به بلیط هایی که قبلا تولید شده اضافه کنند.
    - دارای ویژگی های "فرم تماس خود را بساز" – از طریق پلاگین فرم تماس

    - امکان ایجاد فیلدهای شخصی مورد نیاز در فرم تماس

    - امکان ایجاد چندین فرم با قابلیت پاسخگویی اتوماتیک ، تنظیم در ناحیه ابزارک

    - امکان ایجاد قالب فرم شخصی (در پوشه Plugins\Widgets.Tickets\Views\Public\TemplateForm قرار گرفته)

     

    نقد و بررسی خود را بنویسید
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    • بد
    • عالی

    قویترین سیستم تیکتینگ در ناپ کامرس

    سیستم تیکتینگ
          - سهولت ایجاد و مدیریت بخش ها (پشتیبانی از چندین بخش)
          - امکان تعریف کارکنان پاسخگویی هر بخش توسط مدیر

          - اجازه به مشتری / کارکنان برای تعیین اولویت (کم / متوسط / زیاد)
          - سهولت افزودن یادداشت (مسئولین پاسخگویی می توانند جزئیات یادداشت را به سرعت در لیست درخواستهای پشتیبانی مشاهده کنند)
          - پشتیبانی از چند فروشگاهی (multi store)
          - پشتیبانی از چند زبانه ای

    اجازه به مشتریان برای ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) در بخش کاربری توسط:
          - فرم تماس
          - حساب من - گزینه جدید "ارسال تیکت جدید" و "لیست تیکتها"
          - سفارش
          - محصول

    مدیریت تیکتها از طریق بخش مدیریت ناپ کامرس. مدیر می تواند:
          - اولویت های تیکت ها را تعیین کند.
          - بخش تیکتها را تغییر دهد.
          - کاربر مسئول پاسخگویی تیکت را مشخص کند.
          - وضعیت تیکت را مشخص کنید (باز / در حال پردازش / بسته)
          - لیست تیکت های ارسال شده توسط مشتریان را ببیند و همچنین می تواند به تیکت های ارسال شده توسط مشتریان پاسخ دهد.

    - مشتریان وقتی که مسئولین به تیکت آنها پاسخ می دهند، ایمیل دریافت می کنند.
    - مشتریان همچنین می توانند جزئیات تیکت را مشاهده و به پاسخ های ارسال شده توسط مسئولین در قسمت حساب کاربری من پاسخ دهند.
    - مشتریان می توانند نظرات بیشتری به بلیط هایی که قبلا تولید شده اضافه کنند.
    - دارای ویژگی های "فرم تماس خود را بساز" – از طریق پلاگین فرم تماس

    - امکان ایجاد فیلدهای شخصی مورد نیاز در فرم تماس

    - امکان ایجاد چندین فرم با قابلیت پاسخگویی اتوماتیک ، تنظیم در ناحیه ابزارک

    - امکان ایجاد قالب فرم شخصی (در پوشه Plugins\Widgets.Tickets\Views\Public\TemplateForm قرار گرفته)