بسته
افزودن به لیست علاقه مندی ها

سیستم تیکتینگ (درخواست پشتیبانی)

فروشنده: ناپ شاپ
270٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
ناپ کامرس 4.10 تا 3.90
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

ویژگی‌های سیستم تیکتینگ

  • سهولت ایجاد و مدیریت بخش ها (پشتیبانی از چندین بخش)
  • امکان تعریف کارکنان پاسخگویی هر بخش توسط مدیر
  • اجازه به مشتری / کارکنان برای تعیین اولویت (کم / متوسط / زیاد)
  • سهولت افزودن یادداشت (مسئولین پاسخگویی می توانند جزئیات یادداشت را به سرعت در لیست درخواست های پشتیبانی مشاهده کنند)
  • پشتیبانی از چند فروشگاهی (multi store)
  • پشتیبانی از چند زبانه ای

سیستم تیکتینگ


اجازه به مشتریان برای ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) در بخش کاربری:

  • فرم تماس
  • حساب من - گزینه جدید «ارسال تیکت جدید» و «لیست تیکت‌ها»
  • سفارش
  • محصول

مدیریت تیکت ها از طریق بخش مدیریت ناپ کامرس :

  •  اولویت های تیکت ها را تعیین کند.
  •  بخش تیکت ها را تغییر دهد.
  • کاربر مسئول پاسخگویی تیکت را مشخص کند.
  • وضعیت تیکت را مشخص کند (باز / در حال پردازش / بسته)
  • لیست تیکت های ارسال شده توسط مشتریان را ببیند و همچنین می تواند به تیکت های ارسال شده توسط مشتریان پاسخ دهد.
  • مشتریان وقتی که مسئولین به تیکت آنها پاسخ می دهند، ایمیل دریافت می‌کنند.
  • مشتریان همچنین می توانند جزئیات تیکت را مشاهده و به پاسخ های ارسال شده توسط مسئولین در قسمت «حساب کاربری من» پاسخ دهند.
  • مشتریان می توانند نظرات بیشتری به تیکت هایی که قبلا تولید شده اضافه کنند.
  •  ویژگی های "فرم تماس خود را بساز" – از طریق پلاگین فرم تماس را دارد.
  • کاربر امکان ایجاد فیلدهای شخصی مورد نیاز در فرم تماس را دارد.
  • کاربر می‌تواند چندین فرم با قابلیت پاسخگویی اتوماتیک ، تنظیم در ناحیه ابزارک بسازد.
  • کاربر می‌تواند قالب فرم شخصی خود را بسازد (در پوشه Plugins\Widgets.Tickets\Views\Public\TemplateForm قرار گرفته)

 


افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها