سیستم تیکتینگ (درخواست پشتیبانی)

150,000 تومان

قویترین سیستم تیکتینگ در ناپ کامرس

سیستم تیکتینگ
      - سهولت ایجاد و مدیریت بخش ها (پشتیبانی از چندین بخش)
      - امکان تعریف کارکنان پاسخگویی هر بخش توسط مدیر

      - اجازه به مشتری / کارکنان برای تعیین اولویت (کم / متوسط / زیاد)
      - سهولت افزودن یادداشت (مسئولین پاسخگویی می توانند جزئیات یادداشت را به سرعت در لیست درخواستهای پشتیبانی مشاهده کنند)
      - پشتیبانی از چند فروشگاهی (multi store)
      - پشتیبانی از چند زبانه ای

اجازه به مشتریان برای ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) در بخش کاربری توسط:
      - فرم تماس
      - حساب من - گزینه جدید "ارسال تیکت جدید" و "لیست تیکتها"
      - سفارش
      - محصول

مدیریت تیکتها از طریق بخش مدیریت ناپ کامرس. مدیر می تواند:
      - اولویت های تیکت ها را تعیین کند.
      - بخش تیکتها را تغییر دهد.
      - کاربر مسئول پاسخگویی تیکت را مشخص کند.
      - وضعیت تیکت را مشخص کنید (باز / در حال پردازش / بسته)
      - لیست تیکت های ارسال شده توسط مشتریان را ببیند و همچنین می تواند به تیکت های ارسال شده توسط مشتریان پاسخ دهد.

- مشتریان وقتی که مسئولین به تیکت آنها پاسخ می دهند، ایمیل دریافت می کنند.
- مشتریان همچنین می توانند جزئیات تیکت را مشاهده و به پاسخ های ارسال شده توسط مسئولین در قسمت حساب کاربری من پاسخ دهند.
- مشتریان می توانند نظرات بیشتری به بلیط هایی که قبلا تولید شده اضافه کنند.
- دارای ویژگی های "فرم تماس خود را بساز" – از طریق پلاگین فرم تماس

- امکان ایجاد فیلدهای شخصی مورد نیاز در فرم تماس

- امکان ایجاد چندین فرم با قابلیت پاسخگویی اتوماتیک ، تنظیم در ناحیه ابزارک

- امکان ایجاد قالب فرم شخصی (در پوشه Plugins\Widgets.Tickets\Views\Public\TemplateForm قرار گرفته)

 

قویترین سیستم تیکتینگ در ناپ کامرس

سیستم تیکتینگ
      - سهولت ایجاد و مدیریت بخش ها (پشتیبانی از چندین بخش)
      - امکان تعریف کارکنان پاسخگویی هر بخش توسط مدیر

      - اجازه به مشتری / کارکنان برای تعیین اولویت (کم / متوسط / زیاد)
      - سهولت افزودن یادداشت (مسئولین پاسخگویی می توانند جزئیات یادداشت را به سرعت در لیست درخواستهای پشتیبانی مشاهده کنند)
      - پشتیبانی از چند فروشگاهی (multi store)
      - پشتیبانی از چند زبانه ای

اجازه به مشتریان برای ارسال تیکت (درخواست پشتیبانی) در بخش کاربری توسط:
      - فرم تماس
      - حساب من - گزینه جدید "ارسال تیکت جدید" و "لیست تیکتها"
      - سفارش
      - محصول

مدیریت تیکتها از طریق بخش مدیریت ناپ کامرس. مدیر می تواند:
      - اولویت های تیکت ها را تعیین کند.
      - بخش تیکتها را تغییر دهد.
      - کاربر مسئول پاسخگویی تیکت را مشخص کند.
      - وضعیت تیکت را مشخص کنید (باز / در حال پردازش / بسته)
      - لیست تیکت های ارسال شده توسط مشتریان را ببیند و همچنین می تواند به تیکت های ارسال شده توسط مشتریان پاسخ دهد.

- مشتریان وقتی که مسئولین به تیکت آنها پاسخ می دهند، ایمیل دریافت می کنند.
- مشتریان همچنین می توانند جزئیات تیکت را مشاهده و به پاسخ های ارسال شده توسط مسئولین در قسمت حساب کاربری من پاسخ دهند.
- مشتریان می توانند نظرات بیشتری به بلیط هایی که قبلا تولید شده اضافه کنند.
- دارای ویژگی های "فرم تماس خود را بساز" – از طریق پلاگین فرم تماس

- امکان ایجاد فیلدهای شخصی مورد نیاز در فرم تماس

- امکان ایجاد چندین فرم با قابلیت پاسخگویی اتوماتیک ، تنظیم در ناحیه ابزارک

- امکان ایجاد قالب فرم شخصی (در پوشه Plugins\Widgets.Tickets\Views\Public\TemplateForm قرار گرفته)

 

نقد و بررسی خود را بنویسید
  • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
  • بد
  • عالی