در حال بارگزاری ...

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) چیست؟

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) چیست؟

کارآفرینان باهوشی که یک کسب و کار پر رونق را اداره می کنند می دانند که برای رشد آن تجارت همیشه کارهای بیشتری می توانند انجام دهند.

یکی از این راه ها استفاده از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است.

به طور مختصر، سیستم همکاری در فروش یعنی اینکه محصولات شرکت های دیگر را در سایت، وبلاگ،شبکه های اجتماعی خود و... تبلیغ کنید. و زمانی که کاربران شما از طریق لینک داده شده شما خرید کنند، به شما چند درصد حق کمیسیون داده خواهد شد.

در این روش، در واقع شما نقش بازاریاب آن شرکت را ایفا می کنید. شما به فروش آن شرکت کمک می کنید، و این شرکت به شما پاداش می دهد.

بهترین روش در این نوع بازاریابی این است که می توانید محصولات چندین شرکت را تبلیغ کنید.

یک فروشنده معمولی فقط محصولات یک شرکت را می فروشد. به عنوان یک بازاریاب همکاری در فروش، می توانید محصولات تعداد زیادی از شرکت های مختلف را تبلیغ کنید و از همه آنها پورسانت دریافت کنید.

اگر محصولی دارید و می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، می توانید از طریق سیستم همکاری در فروش به مروجین خود انگیزه مالی بدهید.

اگر محصولی هم ندارید و می خواهید پول در بیاورید، می توانید محصولی را که احساس می کنید ارزش دارد تبلیغ کنید و از آن به عنوان بازاریاب درآمد کسب کنید.

.

نحوه کار افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ چگونه کار می کند؟
برای شرکت در سیستم همکاری در فروش، باید این پنج مرحله ساده را انجام دهید:

- یک شرکت همکاری در فروش پیدا کنید و به آن بپیوندید
- پیشنهادات خود را برای تبلیغ انتخاب کنید
- برای هر پیشنهاد یک لینک همکاری منحصر به فرد دریافت کنید
- لینک های داده شده را در وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود به اشتراک بگذارید
- در هر زمان کسی از لینک های شما برای خرید استفاده می کند، کمیسیون دریافت خواهید کردید
بسته به شرکت و پیشنهاد، نرخ کارمزد به طور چشمگیری متفاوت است.

.

مزایای افیلیت مارکتینگ
بازاریابی همکاری در فروش مزایای متعددی را به تبلیغ کنندگان خود ارائه می دهد که یکی از آنها سهولت آن است.

بازاریابی وابسته کم خطر است. از آنجا که برای پیوستن به برنامه های وابسته هزینه ای وجود ندارد، می توانید بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اولیه، با یک محصول یا خدمات وابسته، درآمد کسب کنید.

این نوع بازاریابی به شما این امکان را می دهد که درآمد منفعلانه ای ایجاد کنید و به قولی حتی در خواب نیز کسب درآمد کنید.

اگرچه در ابتدا مجبورید برای ایجاد منابع ترافیکی وقت بگذارید.

اما سرانجام، بازاریابی وابسته موفقیت آمیز این پتانسیل را دارد که بدون استخدام کمک اضافی، درآمد شما را به طور قابل توجهی افزایش یابد.

در حالی که کار موجود شما در پس زمینه ادامه دارد، می توانید محصولات جدیدی را به مخاطبان فعلی خود معرفی کرده و برای محصولات اضافی کمپین ایجاد کنید.

قبل از اینکه بیش از حد هیجان زده شوید، بدانید که بازاریابی عالی شرکت های بزرگ مبتنی بر اعتماد است. اگرچه ظاهراً تعداد بی شماری از محصولات یا خدمات برای تبلیغ وجود دارد، اما بهتر است فقط محصولاتی را که شخصاً استفاده می کنید یا توصیه می کنید برجسته کنید.

.

افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

سیستم همکاری در فروش وب سایت دیجی کالا روند ساده ای دارد.

برای اینکه بتوانید برای وب سایت دیجی کالا بازاریابی کنید، اولین و مهمترین قدم شما ثبت نام در این وبسایت است.

بنا بر گزارش دیجی کالا تاکنون 93 هزار و 442 کاربر در طرح همکاری در فروش دیجی کالا شرکت کرده اند.

این کاربران کمیسیونی برابر با 4 میلیارد و 670 میلیون تومان از سایت دیجی کالا کسب کرده اند. قریب به 55 هزار سایت و شبکه ی اجتماعی در این طرح حضور داشته اند. و سرانجام نزدیک 600 هزار خرید محصول از این طریق صورت گرفته است.

تعریف همکاری در فروش سایت دیجی کالا با آنچه تاکنون در مورد این شیوه ی بازاریابی ذکر کرده ایم تفاوتی ندارد. با این وجود دیجی کالا یک نمونه مناسب برای شرح سیستم های افیلیت مارکتینگ در ایران می باشد. برای ثبت نام در این سایت و شروع فعالیت 4 قدم مهم پیش روی شماست:

  1. عضویت در وبسایت و دریافت لینک اختصاصی
  2. درج تبلیغات در وبسایت، وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی خود
  3. کسب درآمد در ازای هر خرید از طریق لینک داده شده به شما
  4. قطعی شدن کمیسیون دریافتی شما بعد از گذشت 14 روز (در صورتی که کاربر وارد شده توسط شما از خرید منصرف نشود)

در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا، همه چیز برای کسب درآمد شما آماده شده است. آموزش های جامع و کاملی از آغاز راه تا زمان دریافت کمیسیون در اختیار شما قرار می گیرد. شما برای شروع کار احتیاجی به هیچ سرمایه و حتی محصولی ندارید. و فقط نیاز است لینکی که به شما اختصاص دارد را در جای مناسبی قرار دهید تا فروش شما آغاز شود. این سیستم ابزار مناسب دیگری را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق آن قادر خواهید بود تا درآمد ماهیانه ی خود را تخمین بزنید

افیلیت مارکتینگ در دیجی کالا

.

نویسنده: امین اصلانپور

.

مطالب اخیر:

CRM چیست؟

چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟

9 ایده ناب برای افزایش فروش اینترنتی

الگوریم دزد دریایی گوگل

نظر خود را وارد نمایید.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها